Opakowania reklamowe

Jeżeli zapytalibyśmy potencjalnego konsumenta, co ma wpływ na to, że wybiera się określone produkty, to zdecydowana znakomita większość z nich odpowiedziałaby, że jest to jakość i cena. W zasadzie jest to uzasadnienie słuszne.

Natomiast jest jeszcze jeden czynnik, który ma duży wpływ na to, jakie produkty są wybierane. Takim na pewno jest opakowanie produktu. To ono w wielu przypadkach decyduje o tym, że wybierany jest dany produkt. Częstokroć bowiem jest tak, że ichniejszym składy są starannie takie same. Różnią się one jedynie tym, kto jest ich producentem i jak są one opakowane. O ile opakowanie jest atrakcyjniejsze, to taki produkt wybierany jest dużo częściej.
Dlatego współcześni producenci zwracają priorytetową uwagę na to, by etykieta produktu i jego opakowanie było jak najbardziej atrakcyjne. Na 100 procent takie ładniejsze opakowania wymagają inwestycji. Bo nie dość, że takie opakowania i etykiety w większości przypadków kreuje się na specjalne zamówienie. Ponosi się też wyższe koszty ich produkcji. Wystarczy, że kolory użyte na opakowaniu czy etykiecie są bardziej intensywne i już ichniejszym cena jest wyższa. To jednakże nie przyczynia się do tego, że opakowania reklamowe cieszą się mniejszym zainteresowaniem. Wprost całkiem inaczej. Jeżeli już tylko producenci posiadają szanse przekonać się o ichniejszym skuteczności, to są w stanie inwestować w nie. Koszt takiego opakowania i tak w każdym momencie jest wliczony w cenę produktu, a przy zamawianiu hurtowych ilości opakowań i etykiet, ich jednostkowe ceny są bardzo niskie. Dlatego kreacja opakowań jest w tym momencie tak popularna. Zajmuje się nią kilka agencji kreatywnych, które opracowują projekty opakowań dla bardzo zróżnicowanych towarów. Od dobrej bielizny, po opakowania ciastek. W każdym takim przypadku zlecenia tego rodzaju są realizowane z wielką dokładnością i z uwzględnieniem uwag klienta.
Zobacz również: www.whiteart.pl/portfolio/opakowania.

Share

Leave a Comment