żeby sprzedać w tej chwili jakiś produkt, należy umieć go adekwatnie wylansować, nie chodzi z pewnością o to, ażeby powiedzieć światu, że taki produkt istnieje, tylko zrobić to tak, aby ludzie chcieli go mieć. To natomiast nie jest takie zwyczajne, jak mogłoby się wydawać, bo wszakże obecnie na rynku jest taka różnorodność, że tak de facto zaskoczenie klienta czymś, czego nie zna, jest de fakto bardzo niełatwe. Najbardziej udaje się to przez spoty reklamowe i chociaż marketing w telewizji jest dość droga, to i tak ma dużą siłę rażenia.
Emitowana jest wtedy, gdy ludzie czekają na obejrzenie własnego ulubionego kodu albo serialu, więc w dużej liczbie przypadków jej nie wyłączają, jedynie oglądają ją do końca, to natomiast stwarza, że dzięki temu taka marketing może zakodować się w umysłach de facto dużo osób. Czasami filmy reklamowe działają podprogowo, co znaczy, że są faktycznie bardzo efektywne, jeśli chodzi o oddziaływanie na ludzi. Ich działanie bardzo mocno podnosi wyniki dystrybucji i okazuje się, że poprzez użycie takiej reklamy można osiągnąć świetne efekty. Filmowanie z powietrza stwarza bardzo realistyczne i żywe złudzenie, a takie promocji mocno ugruntowują się w świadomości ludzi, co prowadzi do tego, że Ci tymi spotami są prawdziwie oczarowani. Sprzedaż produktów i usług w sposób automatyczny wzrasta, a to przekłada się na bardzo dobre wyniki, bo jak widać, kto się reklamuje, ten w szybkim czasie rozwija swą działalność, jednakże ten, kto tego nie robi, na nieszczęście nie ma takiej możliwości i nie ma możliwość iść naprzód.
Zobacz: filmy korporacyjne.